Joan Espinasa Sánchez Campió de Catalunya del Quadre 47/2 Divisió d’Honor 2026-27
El cap de setmana del 3 i 4 d’octubre, el Club Billar 2000 Cerdanyola va acollir el Campionat de Catalunya de Quadre 47/2 Honor, amb la participació de Joan Espinasa, Sergi Garriga, Jordi Gassó, Armand Moreno, Josep Pallisa, Carles Tuset, Joan Vidal i Valentí Vilalta.
El campionat es va disputar amb un nivell de joc excel·lent i diversos moments destacats. De la fase de grups en van sortir els quatre semifinalistes: Valentí Vilalta, Sergi Garriga, Carles Tuset i Joan Espinasa.

En aquesta fase van destacar la tacada de 125 caramboles de Sergi Garriga i, molt especialment, la tacada de 175 caramboles de Joan Espinasa en la seva primera i única entrada.
Durant la tarda, el club va rebre l’avís d’alerta meteorològica. El mateix alcalde de Cerdanyola del Vallès, Carlos Cordón, es va personar al club per interessar-se pel desenvolupament de l’activitat i recomanar prudència en els desplaçaments.
Davant les restriccions de mobilitat vigents, les semifinals i la final, previstes inicialment per al matí de diumenge, es van ajornar fins a les 16.00 h.
SEMIFINALS I FINAL
A les semifinals, Carles Tuset, amb un joc més àgil i fluid, es va imposar a Valentí Vilalta en un final molt emocionant. En l’altra semifinal, Joan Espinasa i Sergi Garriga van oferir també un duel de gran qualitat, amb victòria d’Espinasa.
La final va enfrontar Carles Tuset i Joan Espinasa, que van oferir una partida d’altíssim nivell. Finalment, la frescor d’Espinasa es va imposar en el tram decisiu, proclamant-se Joan Espinasa campió de Catalunya de Quadre 47/2 Honor.






