L’Open Vila de Torredembarra a la Lliure ha après el tancament d’una edició espectacular que ha comptat amb la participació de 26 jugadors. El campionat s’ha disputat al llarg de dos caps de setmana consecutius, oferint un nivell de joc altíssim i moments de gran emoció.

Una fase final d’alt nivell
La fase final va estar marcada per enfrontaments de màxima qualitat, destacant diverses tacades de més de 100 caramboles que van fer gaudir de debò als aficionats.
A les semifinals es van veure dos duels apasionnants:
Carbonell vs. Serarols
Vilalta vs. Garriga
Totes dues semifinals van començar amb una gran igualtat als primers compassos. Tanmateix, a mesura que avançaven els enfrontaments, tant Carbonell com Vilalta van acabar imposant la seva qualitat i el seu millor nivell de joc per aconseguir el bitllet a la gran final.
Una final magistral
La gran final va enfrontar, tal com es preveia, els dos millors jugadors del torneig. Carbonell va signar una actuació magistral i es va imposar de manera incontestable en només 3 entrades, resolent el partit de sortida amb una gran sèrie.
Actuació destacada del campió
Cal remarcar el torneig memorable del jugador de la Secció Billar Casal de Cervera, que ha tancat la seva participació amb un promig general superior a 40 i una actuació estrella: un partit de 200 caramboles en només 1 entrada.

Un torneig excel·lent que consolida l’Open Vila de Torredembarra com una cita de referència per al billar a Jocs de Sèrie.





